Torsdag, 2010-05-13

Å dagens väder stavas… M U L E T ….

”I pray a prayer to God, if there is a sun above the clouds, let me see it before I die.”

Vi har varit och kikat på hus….
Men, näääääeeee!!! Det vi kom till var ett ”ruckel” ! Köket, t.ex., var knappt 40-tals-standard. Som sagt: NÄÄÄ!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *