Onsdag, 2010-05-19

Mulet ….men ljummet =)

Ett problem i tiden…
https://hd.se/klippan/2010/05/19/hyfsad-geografisk-spridning/
.
…”en arbetssökande”….. Kan det vara jag tro??? =P

Gjorde min presentation av boken Big Bang på engelskan igår. Gick nog rätt bra….tror jag…

När ska den här ”festen” sluta….
Kanske p.g.a. att jag tog en vilo-vecka ifrån träningen förra veckan, så har jag nu ökat  till 94kg i kroppsvikt !! =)
Inte ett uns mer fett vad jag kan se…och min fru kan se. Så, det måste ju vara muskler…!! =)
Kört ben idag på gymet.  DJUUUUUPA knäböj på 150kg…6:or och 8:or !!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *