Mulet ….men ljummet =)
Ett problem i tiden…
https://hd.se/klippan/2010/05/19/hyfsad-geografisk-spridning/
. …”en arbetssökande”….. Kan det vara jag tro??? =P
Gjorde min presentation av boken Big Bang på engelskan igår. Gick nog rätt bra….tror jag…
När ska den här ”festen” sluta….
Kanske p.g.a. att jag tog en vilo-vecka ifrån träningen förra veckan, så har jag nu ökat till 94kg i kroppsvikt !! =)
Inte ett uns mer fett vad jag kan se…och min fru kan se. Så, det måste ju vara muskler…!! =)
Kört ben idag på gymet. DJUUUUUPA knäböj på 150kg…6:or och 8:or !!