Lördag, 2010-08-07

Sol-disigt. Riktigt varmt !!!

Sophia hem ifrån kortids.

Jag har varit på lördagsöppet på ”sosse-kiosken”. Riktigt givande…för en gångs skull ! =)
Jag fick fler uppdrag/åtaganden. Har bland annat gjort ett (förslag) på ett utskick till förstagångsväljarna där jag frågar om intresset av att starta ett SSU i Klippan.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *