Sol-disigt. Riktigt varmt !!!
Sophia hem ifrån kortids.
Jag har varit på lördagsöppet på ”sosse-kiosken”. Riktigt givande…för en gångs skull ! =)
Jag fick fler uppdrag/åtaganden. Har bland annat gjort ett (förslag) på ett utskick till förstagångsväljarna där jag frågar om intresset av att starta ett SSU i Klippan.