Sol….eller ???
Lena jobbar 09 – 15.
Sophia till kortids.
Jag spärrade alla ”betalnummer” ifrån hemtelefonen igår. Men spärrningen råkade (Hmmm?) ta med samtal TILL mobiltelefoner också. Så, nu blir det inga samtal till mobiler tills dess att vi fått just den spärren borttagen. Och det är tydligen lättare att sätta dit en spärr än att ta bort. För att ta bort krävs underskrift, legitimation….mm….mm… Kan i och för sig förstå det…men…