Sol och uppehåll…riktigt fint faktiskt !
Vid gårdagens medlemsmöte med socialdemokraterna här i Klippan blev jag invald i kommunstyrelsen som ordinarie och i kommunstyrelsens arbetsutskott som ersättare. Skit-kul !!!
Sol och uppehåll…riktigt fint faktiskt !
Vid gårdagens medlemsmöte med socialdemokraterna här i Klippan blev jag invald i kommunstyrelsen som ordinarie och i kommunstyrelsens arbetsutskott som ersättare. Skit-kul !!!