Fredag, 2010-12-03

Sol och uppehåll…riktigt fint faktiskt !

Vid gårdagens medlemsmöte med socialdemokraterna här i Klippan blev jag invald i kommunstyrelsen som ordinarie och i kommunstyrelsens arbetsutskott som ersättare. Skit-kul !!!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *