Söndag, 2010-12-26, Annandag Jul…

Mulet….”as usual”… =(

Har inte skrivit nåt under juldagarna. Försökt att sitta så lite som möjligt vid datorn dessa dagar.

Julafton firades här hemma vid. Det var jag, min älskade, Åse, Kidd, Moa, Pecke och My, Caroline och Lucas…å Sophia.
Vi åt god mat och spelade sedan julklappsspelet.

Lucas  ska visst till pappa…???…!!!

Sitter och försöker ta ut ”de göttaste” ur boken ”Att äga Pi”….till min vetenskapliga rapport.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *