Måndag, 2010-12-27

Mulet…

Lena är första dagen på sitt jobb i Åstorp. Åkte tåg dit.

Lucas är hos pappa.

Sophia hemma.

Har svarat JA på inbjudan till målseminariun på Falsterbo med ”nya kommunstyrelsen” den 24 – 25 januari. =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *