Spridda moln….”höst”….
Jag var igår på den första lektionen i Astrobiologi (Liv i rymden) på Lunds universitet. Vi var kanske 8 – 9 personer på kursen. (Det var betydligt fler på anmälningslistan).
Vi, jag och min älskade, har idag varit och HANDLAT !
Rumsmatta, 4 gardiner till köket, Vinterjacka till mej, långkalsonger till Lukke, Lampor till rumshyllan, Låsbart skåp till mej, Toastols-lock, …mm…mm…mm =)
Har pratat med min båda döttrar ikväll…..en underbar känsla !!!! Pappa älskar er !!!!
Det blev jättebra med de nya gardinerna i köket !!! Jag är stormförtjust i min nya vinterjacka !! Jag är allmänt jättenöjd med livet just nu…..