Tisdag, 2011-01-18

Mulet…. Va annars ??? =(

Varit på Väla. Handlade två förvaringsaskar för A4-dokument…i svart….på IKEA. Behöver nog fler !!

Fått brev ifrån NTI-skolan. Inloggningsuppgifter…mm…

Ska beställa böcker för mattekursen för ca 1300:- och till kemikursen 500:-.

Beställt tid för synundersökning och nya linser…..bruna !! =)

På nåt sätt så gillar jag idén bakom Wikileaks. Sanningen, i alla lägen, måste fram. Kortsiktigt kan det orsaka ”viss oro”, men på sikt vinner sanningen alltid.