Mulet…
Har en förunderlig känsla i kroppen nu.
Skolan och mitt plugg går bättre än jag kunnat, och vågat hoppas. Mina flickor kommer ner till mej vad det lider… Min son ska ge mej ett barn-barn…. Jag har en underbar fru…(oftast.. 😉 ..)…….Kan man ha det bättre??? NÄ !!!