Lördag, 2011-01-22

SOL !!!
Helt underbart väder ! Min ”norrlänska hjärna” säger att det är valborg idag. Så här är det där uppe på valborg, några få snöhögar, barmark men blött, sol med sådan här ”vår-dis” i luften. -1 till +2 i temperatur. =)

Har köpt lite kläder idag, tröjor , skjorta och ett par svarta jeans.

Har inhandlat födelsedags-presenten till Emmy. Ska skicka den till veckan.

Kollat upp flygbiljetten…den var OK med följeslagare och allt ! =)

Livet är bara så där…”fucking-djä_la-underbart”….just nu….trots att det finns ”svarta moln på himlen” i vår omgivning.