Gissa??……Mulet !
Oh, en hel vecka nästan sedan jag skrev sist….
Måndag och tisdag var jag på kommunstyrelsekurs i Falsterbo. (Skriver man ”på” eller ”i”….?…)
40 personer ungefär ifrån kommunstyrelsen här i Klippan var på kurs och skulle ”lära känna varandra”. Vi skulle sätta upp mål för den kommande mandatperioden.
Vi skulle bland annat bekämpa…..”onanismen”….eller var det……”nånannanismen”…….här i kommunen.
Påbörjat termin 2…och matematikstudierna. =)
Lena jobbar 8 – 16 idag.
Lucas är hemma och är krasslig.
Sophia på kortis.
Vi ska ha ”wok-främmande” ikväll….. Mmmmm!!! =)