Onsdag, 2009-10-14, Idag har jag….

Klar himmel och sol (…..självklart sol…).

….varit och bokat tid för en tenta i Hbg…..men inte fått tiden än !

….köpt färglös-skofärg (?) och vax för mina ”prommisar”…..som ju måste underhållas.

….givit 500:- till min älskade så att fick sina efterlängtade stövlar.

….lagt in mitt ”plugg-schema” på Google-schema. Då kommer jag åt mitt schema…nästan….överallt.

….meddelat mina döttrar vad det skulle kosta att flyga hit t.ex. vecka 44 . Har inte fått någon respons ännu….

….listat mina mail-adresser i den högra spalten.

Ingen bra ”blogg-dag” idag. Det blir bara en massa ”Jag har…..” !! =(

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *