Klar himmel och sol (…..självklart sol…).
….varit och bokat tid för en tenta i Hbg…..men inte fått tiden än !
….köpt färglös-skofärg (?) och vax för mina ”prommisar”…..som ju måste underhållas.
….givit 500:- till min älskade så att fick sina efterlängtade stövlar.
….lagt in mitt ”plugg-schema” på Google-schema. Då kommer jag åt mitt schema…nästan….överallt.
….meddelat mina döttrar vad det skulle kosta att flyga hit t.ex. vecka 44 . Har inte fått någon respons ännu….
….listat mina mail-adresser i den högra spalten.
Ingen bra ”blogg-dag” idag. Det blir bara en massa ”Jag har…..” !! =(