Mulet….halvmulet…
Vi hade födelsedagskals här igår, lördag, för Sebbe, som fyllde 19 år.
Min fru har blivit tillfrågad om eventuell plats i kommunal nämd….. =)
Mulet….halvmulet…
Vi hade födelsedagskals här igår, lördag, för Sebbe, som fyllde 19 år.
Min fru har blivit tillfrågad om eventuell plats i kommunal nämd….. =)