Lite sol…. =)
Har haft KSAU. Blev utsedd att åka till stockholm (troligen) på kurs…..nätverk….för att utveckla medborgardialogen.
Lena jobbar natt till imorgon, =(
Lite sol…. =)
Har haft KSAU. Blev utsedd att åka till stockholm (troligen) på kurs…..nätverk….för att utveckla medborgardialogen.
Lena jobbar natt till imorgon, =(