Hoppa till primärt innehåll

Jag Hans-Eric

Mitt liv och leverne….

Jag Hans-Eric

Huvudmeny

  • Hem
  • CV och Personligt brev
  • Om mej….

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Fredag, 2011-02-18…..”8″

Publicerat 18 februari 2011 av Hans-Eric

Någon glugg med sol….och blåsigt.

Blivit bjuden på lunchbuffé på Gästis av min älskade !

Varit på ÖversiktsPlanering 0830 – 1200.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserat av Hans-Eric. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress