Torsdag, 2009-10-15

Klar himmel och härligt höstväder…

Ja ha, nu är nästan allt vad man lärt sig på el-lära och fysik om magnetism…”åt h_vete” !

https://www.sciencedaily.com/releases/2009/10/091015085916.htm

Nu har dom kommit på att det egentligen inte är så stor skillnad emellan magnetism och electricitet. Och jag som ”kämpat” så för att hålla isär dessa teorier……åsså kommer dom med detta nu.

Imorrn ska jag boka flygbiljetter till mina döttrar som ska komma ! =) Det blir ”måndag – fredag” om det går…. ….under höstlovet. VA KUL !!!!!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *