Sol och dryga 10 grader varmt mitt på dagen… =)
Lena är på sitt första BUN-möte ikväll.
Varit hemma och ”strukturerat mina tankar” inför tentan.
Druckit en kopp kaffe ”nere hos Rune”.
Varit och ordnat resan till den kungliga huvudstaden…och kursen där.