Måndag, 2011-03-28

Sol och dryga 10 grader varmt mitt på dagen… =)

Lena är på sitt första BUN-möte ikväll.

Varit hemma och ”strukturerat mina tankar” inför tentan.

Druckit en kopp kaffe ”nere hos Rune”.

Varit och ordnat resan till den kungliga huvudstaden…och kursen där.