Klarblå himmel och sol !
Måste få skriva en rad om det…
Men, min fd svärmor har nu försökt ta sitt liv tre gånger…på relativt kort tid. Känner att jag egentligen inte vet hur jag ska hantera saken. Försöker bara att ”kallt konstatera”….men… det berör efter 20 års bekantskap.
Lena ska jobba natt 13 – 10.
Lucas har haft Anton och Fredde här på LAN inatt som var.
Öppnade fönstret på glänt i mitt pluggrum…och in strömmar ljum sommarlukt…MMMmmmmm-aaaaaaah !! =)
Bearbetar det jag fick höra och lära på kursen igår. Hur ska jag ställa mig till allt detta ??? bl.a…..