Onsdag, 2011-04-20

Sol och varmt !

Rensat och kört bort ”all” skit som vi hade på vår veranda. Hyrde den största modellen av kåp-släp…och fyllde det !
Sedan hämtade vi ”nytt” rumsbord, soffbord och tv-bänk…

Har ikväll suttit ute och ätit på verandan….grillat och ett glas vin… =)

Gabriel har ringt….Jätte kul !!