Söndag, 2011-08-07

Regn på förmiddagen…..sol på kvällen…

Varit och mätt ut var väggarna ska stå i huset.

Håller på att tömma Jakobs dator – plåtren ! Ska installera XP från grunden.

På tisdag kommer Sara ner….LÄNGTAR !