Sol och någon minusgrad….Härlig vår-vinter dag !
Var på seans med Terry Evans igår kväll. Ca 350 åhörare totalt var där – på Kulturens hus i Klippan.
Men egentligen….
Blev jag ”klokare” på det jag var med om ? Näää!
Det som störde mej hela kvällen var att strax före, och ibörjan, av hans föreställning så var där HUNDRATALS energier (andar) i lokalen, som troligen åhörarna i lokalen tagit/dragit med sig dit. När Terry började såg det ut som ett framträdande av Beatles, Michel Jackson…eller någon annan kändis. Det var knök-fullt med energier i salen och framför, och på, scenen. TERRY NÄMNDE INTE DETTA MED ETT ORD !!!!!
Sedan, efter cirka halva seansen, så försvinner plötligt massor med energier. Och kvar blir bara ett tiotal… Nämner Terry detta ? Nej !
Frågan är då. Vad ser Terry? Ser han nåt…överhuvudtaget? Är han en, som kritikerna påstår, en otroligt bra cold reader? Jag pratade nyss med min son på telefon. Han sa att det jag upplever är väldigt ovanligt. Han kallade mina upplevelser för ”wide-screen”. Det vill säga jag ser ALLT…verkligen allt….samtidigt och utan att behöva anstränga mig. Och jag kan inte ”stänga av det”. Om inte annat så ska jag ge ”bisittarna” till Terry en chans att lära mig hur man stänger av….om dom kan.