Hoppa till primärt innehåll

Jag Hans-Eric

Mitt liv och leverne….

Jag Hans-Eric

Huvudmeny

  • Hem
  • CV och Personligt brev
  • Om mej….

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Torsdag, 2013-05-16

Publicerat 16 maj 2013 av Hans-Eric

Nära nog 20 grader varmt och klar himmel.

Ringt och blivit uppringd av Emmy !  <3

Detta inlägg publicerades i Okategoriserat av Hans-Eric. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress