Disigt och sol…men rå-kallt !! Nu känns det att hösten är här !!!
Min fru är så duktig i ”sin nich” – funktionshinder, LSS,…osv. Men hon tror inte på sig själv. Jag försöker peppa henne att ”våga” visa hur duktig hon är. Men det är svårt …..
Hon ska ikväll på ett skolmöte och presentera ett förslag om förlängt fritids för funktionshindrade, inte bara till 12 år.
Har funderationer på att åka och besöka amatörradioklubben här på orten ikväll. Jag har lagt in en länk till deras hemsida här på bloggen.