2013-07-13 Lördag

Hej Blogg !

OTRÄNAD….MEN KUL…
Känns lite halvsegt idag.
Jag hade en mindre fest (förfest) igår med en god vän. Sedan blev det utgång som resulterade i många nya bekantskaper, men även någon enstaka gammal.
Min kompis åkte vid midnatt. Och jag hamnade på en efterfest i en lägenhet med bara, egentligen, okända människor för mig. En person har jag sett tidigare vid olika tillfällen, men fick nu möjlighet att snacka lite med denne.
Strax efter 03.00 på morgonen upplöstes efterfesten och alla tackade för sig och gick.

VILL SÄGA NÅT

treo_250x250Jag förstår inte…varför jag tycker den här bilden är så fin idag ???  🙂

FINNS NÅGOT…

7969_405150639604383_482014809_nDet finns nåt i den bilden…som på något sätt är ”JAG”….Hmmm?

EN INKÖRSPORT…
En av personerna jag träffade igår kväll kan, efter mina efterforskningar idag, leda eller hjälpa mig in på en ny bana i livet…som hittills bara varit en ”utopi”.