Tisdag. 2009-11-10

Mulet…..och regn… (Skånsk vinter…typ)

Var på Astrobiologikurs igår kväll. Nu föll de sista bitarna till tentan på plats. Det var en föreläsning om Astronomins utveckling från 1800-talet och framåt…med speciell hänsyn till astrobiologin.

Är inne i ett ”matematik-moln” just nu. Ska göra en matte-tenta på fredag. Har även en del-tenta i Astrobiologin till på måndag. Men det känns mindre farligt.

Min älskade bakar lussekatter…och några andra små ”skånska-knorrar” till kakor. (Vet inte vad dom heter?)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *