2013-07-23 Tisdag

Hej Blogg !

Varmt idag också….

SURPRISE..
Fick en oväntad kväll igår. Hamnade ”på tur” med nattvandrarna. Faktiskt kul…och socialt stimulerande. Så, nu har jag ställt mig till förfogande, framledes, för nattvandrarna.

SHOPPING
Köpt en ny sommarskjorta…och varit på Väla.

FÖR DE SOM INTE FÖRSTÅTT…
998228_10151665509621475_1687515805_n
LÄNGE SEDAN
Fick en liten svacka så här på kvällskvisten. Har det egentligen lite för bra med tanke på omständigheterna. Så, jag ska inte klaga.

EFTER NÅGRA VECKORS BEGRUNDAN
Jag är nu överbevisad av mej själv. Jag har absolut ingen ork för fler förhållanden i mitt liv.
Jag har energi för vänner – även kvinnliga. Men ingen ork för en känslomässig relation igen.
Ja, jag kommer säkert att tycka om någon någon gång i framtiden, och bli mycket nära vän, kanske en kvinna, men därifrån till känslomässig relation är ett oöverstigligt hopp.

Skulle aldrig orka ge mej in i en annan människas liv igen för att börja ”nöta till kanter” på varandra för att passa ihop. NÄ !
Livskamrater, kompisar, vänner, ”KK”, ….ja, vad som helst, men ingen energislukande relation.
Den relationsform jag kan acceptera är en form där båda parter ger varandra energi, och inga krav på förändringar hos den andra parten. ”Ta mej som jag är – eller skit i allt !”

JA, JAG HAR PROBLEM
Jag har problem med facebook. Vilka är ”äkta” mot mig…och vilka är bara ”nyfikna (stalkers)” ?
Men, skapade en ny sida med mitt riktiga jag, så får jag se vilka som nappar. Kommer INTE att tvinga in någon på den nya sidan. ”Enok”-sidan får vara en oseriös sida av mej.


JAG HAR NOG ÄNTLIGEN FATTAT DET….
1016758_590249001031300_1160271857_n