2013-07-24 Onsdag

Hej Blogg !

Lika förtjusande väder idag !

”En dag full av framtidstro och tillförsikt.”

VAD ÄR JAG KÄND FÖR….?
Fick av en kvinnlig kompis epitetet – ”Charmig, underhållande, pratkvarn.”
Hmmm? Är det nåt jag ska ta med i mitt CV ?? 😀

FACEBOOK…
På mindre än 12 timmar har jag fått 35 vänner på min ”ny-gamla” FB-sida.
Och det är bara vänner som JAG vill ha där. Inte ”vilket mög som helst”.
Tack mina vänner !!

EN TREVLIG KVÄLL…
Sammanstrålade med en god vän på Harrys över en öl. Nu vet den vännen att det finns en annan sida av mej – OCKSÅ !!  Vi har mycket gemensamt…och inte… 😀
Har även fått ”en annan typ kontakt” med en vän som inte bor nästgårds längre. Vem som ska vara lycklig över det av oss två….”det tvistar de lärde om”… 🙂

VAD JAG HITTILLS LÄRT MEJ….
….som ”singel” (ensamstående man).

1) Kvinnor tänker inte som män.
Ju mer jag förklarar att jag inte är ”in the mode” för nåt, ju fler flockas runt mej.
För x antal år sedan ville jag ha kontakt med kvinnor – då fanns dom inte på den här planeten.

2) Bekräftelsen på att man är någon är via sex.
Det dräller av understimulerade människor i vårt samhälle som söker bekräftelse på sig själva. Detta genom att ha sex med allt presumtivt av motsatt kön.

3) Den sanna kärleken är utrotningshotad.
Närhet, omtanke, beröm, uppvaktning, tröst, osv …..utan sex och ”mammon”…existerar nästan inte.