2013-07-29 Måndag

Hej Blogg !!

Svalare idag….men skönt !

GÅTT MED….
…i en grupp med singlar och separerade. Det är INGEN DEJTINGGRUPP !
I denna grupp diskuteras känslor, agerande, tankar, besvikelser…och det ges stöd och råd. Underbart tycker jag !
Man måste bli inbjuden till denna grupp. Man kan inte bara gå med själv. Och det är också bra. Annars kan det lätt bli – de det inte ska vara – en dejtingsida !

Jag vet, av erfarenhet, att några som läser ovanstående inte kommer att förstå vad jag skrivit. Men, det är ju så….alla kan inte vara ”snillen”… 🙂

HMMM???
Jag har FLER läsare av bloggen när jag INTE skriver….. 😛

EN DAG AV SÅRSLICKANDE…
Har hämtat och strukit lite nytvättade kläder.
Gjort några små-ärenden på byn.
Resten av tiden har gått åt till att slicka såren efter ”Alpha-hannens attack” igår. Den tog hårdare än jag trodde… 🙂

BARA EN TANKE….
När jag stod och diskade så tänkte jag….
Det verkar vara en allmän uppfattning att då man som jag, och man, blivit singel, så ska man vara desperat efter någon att dela säng och liv med.
Så många ”kraxande korpar” har små-flinat åt mej och sagt: ”-Ja-ja, det där går nog över för dej !” när jag sagt ”aldrig mer en fast relation” för min del.

Och för det andra, kan man inte få vara sugen på sex utan att vara en ”bock” när man är en man ? Nä, tydligen inte ! När jag säger att, ja jag vill även i fortsättningen ha sex, så¨är det tydligen liknämning med att vara på ”desperat jakt efter sex”.  Lustigt….

UNDERBAR…
Vilken underbar grupp jag fått kontakt med på nätet !!!! ”Just love it !”