2013-07-30 Tisdag

Hej Blogg !!

Grått…men uppehåll…just nu i alla fall…

MAN SKA INTE UNDERSKATTA…
…det sätt på vilket information sprids. Att jag sitter här har trots restriktivt snack spridits som ringar på vattnet. (Enl. inofficiell källa)

FASCINERANDE..
Se länk:
https://htwins.net/scale2/

GRUPPERNA…
De grupper jag gått med i på nätet ger mej så mycket energi. Det är en så givande atmosfär i grupperna, men även humor – rå humor.
Jag får kontakt med människor som är i min situation…eller värre. Det utbyts råd och erfarenheter. Men, framförallt, alla är glada (vad det verkar i alla fall).

FRÅN ETT AV MINA INLÄGG…
”Jag ska inte klaga på min situation. Jag läser mig till att det är många som har det värre med hjärtesorgen. Jag är glad att det, för min del, uppdagades rätt snabbt hur det låg till med kärleken. Hon hade börjat tveka, och då lämnade jag skutan.
Visst, det kommer stunder av tvivel om man gjorde rätt. Men jag har rådfrågat så många som sagt till mig ATT jag gjorde rätt, så då måste det ju vara så.
Är glad, idag, att vi inte hade några gemensamma barn. Det är betydligt enklare då att gå åt var sitt håll.
Just idag så skriker mitt hjärta mest efter vänner, sällskap och kompisar. Vet just nu inte om jag vågar – en gång till. Och ja, korparna kraxar, ”lugn det kommer”. Vet inte ja, efter ”tre raka förluster”. Kanske bäst att ändra taktik då ???”

ETT UNDERBART INLÄGG..
(Av: Ulrika Stiernström)

Ibland kommer kärleken snabbt
Ibland kommer den mer än sällan
Ibland tror man att man är kär
Ibland är man bara kär i själva kärleken
Ibland försvinner kärleken innan den kom
Men ibland stannar kärleken faktiskt kvar…..

Men en sak är säker det är inte kärleken som gör ont, det är besvikelsen att det inte blev mer som gör ont….

Så om man hittar kärleken så va rädd om den, ta väl hand om den o vårda den ömt, man vet aldrig när den dyker upp nästa gång…”