I lördags (25/1) var jag i Norsjö och begravde min mor.
Det känns som en lättnad att ha det bortgjort. Nu kan jag sörja…och gå vidare.
I lördags (25/1) var jag i Norsjö och begravde min mor.
Det känns som en lättnad att ha det bortgjort. Nu kan jag sörja…och gå vidare.