Hoppa till primärt innehåll

Jag Hans-Eric

Mitt liv och leverne….

Jag Hans-Eric

Huvudmeny

  • Hem
  • CV och Personligt brev
  • Om mej….

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Måndag, 2014-01-27

Publicerat 27 januari 2014 av Hans-Eric

I lördags (25/1) var jag i Norsjö och begravde min mor.

Det känns som en lättnad att ha det bortgjort. Nu kan jag sörja…och gå vidare.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserat av Hans-Eric. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress