Torsdag, 2009-12-03, GRATTIS till körkortet Sara !!!

Inte ”H1N1- kallt” (svin-kallt) idag i alla fall….kring noll-strecket.

GRATTIS Sara !!
Min dotter har tagit körkortet idag !! Åååååå—-åååå va glad jag är !!! Ska ge henne …..nåt…..när vi träffs nästa gång… en ”körkortspresent”…typ.

Skickade ett krypterat mail till ”Gossen i sjumila-stövlarna”. Men han hade nog glömt lösenordet till kryterningsprogrammet. För jag fick inget svar på det mailet…… Ahlzeimer….???  Jooo, jag har hört talas om det. Är de det som ”A”:et i  ”A(H1N1)” står för??? Pandemisk Ahlzerimer då ???? De mämnniskor som överlever kommer att irra runt här på jorden med ahlzerimer…utan att ha en aning om nåt…
(Ursäkta, jag spånar…och spårar ur….normalläget för mej.)  😉

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *