Onsdag, 2009-12-16, Några dagar senare….

Dimma…. Antydan till snö…och regn…samtidigt !

Jag har inte haft ork att skriva nåt nu på några dagar. Min förkylning (flunsa) har gjort mej orkeslös.

HURRA !!  Jag blev godkänd på min ”del 1 -tenta” på astrobiologin !!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *