Dimma…. Antydan till snö…och regn…samtidigt !
Jag har inte haft ork att skriva nåt nu på några dagar. Min förkylning (flunsa) har gjort mej orkeslös.
HURRA !! Jag blev godkänd på min ”del 1 -tenta” på astrobiologin !!
Dimma…. Antydan till snö…och regn…samtidigt !
Jag har inte haft ork att skriva nåt nu på några dagar. Min förkylning (flunsa) har gjort mej orkeslös.
HURRA !! Jag blev godkänd på min ”del 1 -tenta” på astrobiologin !!