”Ja, se det snöar…..”
En dag i ”rymdanalysens tecken”. Har börjat läsa i två av de fem böcker jag lånat till min hemtenta. Jag förstår dom som blir galnare av detta ämne. Det slår verkligen knut på tankebanorna. Jag har varit tvungen att lägga allt åt sidan innan ”det blir för sent”.