Lördag, 2009-12-19

”Ja, se det snöar…..”

En dag i ”rymdanalysens tecken”. Har börjat läsa i två av de fem böcker jag lånat till min hemtenta. Jag förstår dom som blir galnare av detta ämne. Det slår verkligen knut på tankebanorna. Jag har varit tvungen att lägga allt åt sidan innan ”det blir för sent”.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *