Fredag, 2010-01-08, ”Comback på gymet…”

Sol och kallt !! Någonstans kring -10 grader.

Lucas till pappa…

Varit på komvux och informerat om mina schema-krockar. Jag ska ju vara i Klippan, Åstorp och Lund SAMTIDIGT ibland. Och tågtiderna till Lund är ju inte anpassade till mitt plugg precis.

Fick idag ett beslut på att jag verkligen bor där jag bor…………………ÄNTLIGEN !!!

Har varit och kört mitt första ben-pass på gymet på ca 3,5 år . Ooooh vad jag har tappat !  Ca 100 -150 kg mindre i knäböj kör jag med nu. Okey, maxvikt kanske jag klarar ca 200kg idag….men då körde jag 6×6 på 220kg !!!!
Är även jätte-glad över att min fru också tränar på gymet !! Hon tränar, helt oberoende av mej, sina ”skutt pass” och dyl.
Har det ganska bra egentligen. Tar hissen ned. Går med foppa-tofflor till gymet…där jag byter skor. Nästan lite lyxigt ! =P

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *