Lördag, 2009-09-26

Mulet och bara drygt 10 grader….

Jag har köpt blommor till min fru idag ! Det är, imorgon, ett år sedan vi gifte oss. =)

Har idag hjälpt min fru igång med en egen blogg.  https://lenas.blog.se
Nu får vi se om och hur duktig hon är på att skriva i den också……. ????
Inspirerad av sin man kanske??? =)

”Lu” och ”Se” åker till ”Ch” i Hbg i eftermiddag…..åter imorgon….

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *