Måndag, 2009-09-28

Mulet, blåsigt och regn….

Klockan 14.00 ska jag gå ned till Sossestugan och prata lite….

Har ont i kroppen – över allt – men inga andra symtom. Känns som om ”jätte-förkylningen-Sune” är på gång, men samtidigt inte !

Jag har bestämt att jag ska INTE ta något flunsavaccin. Det är nåt som inte känns bra med lanseringen av vaccinet och hur flunsan har blåsts upp i media. Det är nåt som inte stämmer. År förrut, med flunsa, har inte vaccineringen blivit en sådan ”stor apparat”. Jag har hellre flunsan än stoppar i mej nåt vaccin som ingen vet, egentligen, hur det verkar.

Varit på Sossestugan….
Dom vill ha med mej på fullmäktigelistan ! Skit kul !
Jag framförde mina idéer och ståndpunkter….samt diskuterade gravitation och dimensions-problematik med Rune……över en kopp kaffe. Jätte-trevligt rent ut sagt !! =)

Vi har idag flyttat-runt soffan i vardagsrummet, och även tv:n, …ännu en gång.  Men nu blev det faktiskt riktigt ”mysigt” !! (Få ser hur länge vi får ha det så här….?) =P

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *