Mulet, lätt regn, ljummet…
Tränat armar idag. Tränade ihop med Conny, som verkar ha samma inställning till träning som mej. Körde 2×3 på 30kg hantelcurl – biceps. =) Det var ett tag sedan sist…..
Diskat, dammsugit och bäddat….
Min älskade sitter och ser på skidor på tv… Lucas spelar på datorn…över internet. Sebbe…borta…
Det verkar bli en lugn och skön lördagskväll. Klockan 21.00 är det Millenium (filmen)….och sedan var det en sciens-fiction i min smak..på 6:an.