Blå himmel med molntussar här och var. Blåsigt och bara precis över 10-graders-strecket.
Vi har varit och hälsat på hos en kusin till min fru. Druckit kaffe och doppat nybakta kanelbullar ! MMmm!!!
Vi fick en påse med bullar….men lämnade kvar den då vi åkte – ”på sedvanligt vis”. =(
Har pratat i telefon med Eva om projektet ”förlängt fritids” för funktionshindrade barn/ungdommar. Det verkar lovande. En nybildad föräldragrupp i frågan har bildats och ska samlas den 2:a november.