Tisdag, 2009-09-29

Blå himmel med molntussar här och var. Blåsigt och bara precis över 10-graders-strecket.

Vi har varit och hälsat på hos en kusin till min fru. Druckit kaffe och doppat nybakta kanelbullar ! MMmm!!!
Vi fick en påse med bullar….men lämnade kvar den då vi åkte –  ”på sedvanligt vis”. =(

Har pratat i telefon med Eva om projektet ”förlängt fritids” för funktionshindrade barn/ungdommar. Det verkar lovande. En nybildad föräldragrupp i frågan har bildats och ska samlas den 2:a november.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *