Sol i eftermiddag….
Lucas till pappa….
Har varit och hört mig för om ett jobb jag sökt. Jag är fortfarande ”kvar” sedan chefen sållat bort mer än hälften… =)
Kört ben idag. Körde DJUPA knäböj på 120kg….6×6 !!! Sedan utfall och ”maskinerna”…
Sol i eftermiddag….
Lucas till pappa….
Har varit och hört mig för om ett jobb jag sökt. Jag är fortfarande ”kvar” sedan chefen sållat bort mer än hälften… =)
Kört ben idag. Körde DJUPA knäböj på 120kg….6×6 !!! Sedan utfall och ”maskinerna”…