Fredag, 2010-04-09

Sol i eftermiddag….

Lucas till pappa….

Har varit och hört mig för om ett jobb jag sökt. Jag är fortfarande ”kvar” sedan chefen sållat bort mer än hälften… =)

Kört ben idag. Körde DJUPA knäböj på 120kg….6×6 !!! Sedan utfall och ”maskinerna”…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *