2015-07-16 Tisdag

Hej Blogg !

Skånska sommaren är här !!! ….MULET !

”ARBETAR PÅ DET NYA LIVET !”
Ringt, sökt på nätet, pratat med folk…som jag träffat… För att ”ordna” !
Gårdagen känns fortfarande som det ”riktiga avstampet”…mot framtiden !  🙂

..OCH DET ÄR SÅ…
Ju mer mitt liv återvänder – ju mindre bloggande ! ”Sorry…mina läsare !”

Hittar INGET…just nu…att skriva om ! Alldeles tom i huvudet ! Kanske redo för en mental nystart i livet…? Vet, förra gången…. …så skrev jag ”kilometervis” i månader.

ALLMÄNT GLAPP…
Trillade-över fler ”trevligheter”….bara så där hips-vips….tack vare min glappa käft !

HÄR HÄNDER DET SAKER….
Kanske hamnar i en lägenhet redan i veckan !!! Otroligt underbart..i så fall !!