Onsdag, 2010-04-21

Växlande molnighet…

Sophia på kortids…

Vi har varit på IKEA och köpt en hylla till toa/dusch-rummet.

Ska till Båstad ikväll enär Lucas ska spela en fotbollsmatch där.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *