Torsdag, 2010-04-22

Sol…men bara 5 – 7 grader..

Det kom lite snö…som låg kvar vid kanterna till gräsmattorna….igår kväll. =(

Vi var i Båstad och såg Lucas, och Klippan,  förlora i fotboll mot Båstad med 2 – 18 !!!!!!! Killarna var ett par år äldre och Lucas lag ska egentligen inte börja med 11-manna för än nästa sommar. Men det är ju bra träning ! Det är mycket nytt som måste ”nötas in”.

Sitter och gnider mina små grå för att få ihop min recension av en bok till engelskan.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *