Kring 20 graders strecket… …och dis-mulet…än så länge..
Har tränat armar…fast än det egentligen var rygg idag. Tog mig friheten nu när inte Conny var med.
Nu är det tydligen ”mycket problem” på gång…. Sebbe säger inte ens hej längre… =D =D =D Det följer ”mönstret”, så jag blev inte förvånad.
Har ”pyntat” i Sossestugans fönster. Blev lite provisoriskt….men dock nåt nytt.