Mulet och tidvis regn.
Har gått med i förstamaj-tåget i Örkeljunga. Uppehåll hela tiden…utom just när vi skulle åka.
Har satt upp reklam för Mikeal Wiehe i fönstret till sossestugan samt ett ”Nej till rasism”-papper.
Har även satt upp internetadressen till Klippan-sossarnas hemsida i fönstren.
Rosita – fruktsoda – citronskivor….de ganska gott de ! =)
En ”röd drink” dagen till ära…. 😉
Är Europa påväg mot en ekonomisk kollaps?? Det har börjat med Grekland. Sedan står Spanien, Portugal…och England på tur… Vad händer sedan?? Är det, överhuvudtaget möjligt, att stoppa den ekonomiska kollaps som världen, troligen, står inför?
Är detta månne turordningen för vilka länder som kommer att ”kollapsa” här näst ??? (Se länk)
https://di.se/Artiklar/2010/4/30/205684/Varstingligan/