Sol…men bara kring 10 grader i skuggan…
Tack ! …för att Ni är som Ni är…Ture och A-M !!! Jätte trevligt att hälsa på hos Er !! =)
Vi pratade om det här fenomenet på min engelskakurs, detta med att man får fler besökare på t.ex.bloggen om man skriver om ”motgångar, jämmer och elände”, jämfört med ”glädjande läsning”. Det roliga var att det vae så många fler som upplevde samma sak som jag upplever. Och ändå klagar folk över att t.ex. aftonbladet ”bara” skriver om ”eländet” i vår värld. Det är ju faktiskt det som folk VILL läsa om.