Onsdag, 2010-05-12

Regnet öser inte ned….DET FORSAR NED !!

Jaha, så var man inte arbetslös längre…=)

Har fortfarande ont i mina muskelfästen…men  det är bättre i alla fall !

Ja, en sak är säker. Jag blir INTE kvar på facebook om det börjar kosta pengar att vara med. Så kul är det inte! Men jag kan tänka mig att vissa människor har ”ett behov” av att vara på facebook…och kommer nog troligen att betala för att få fortsätta.

Nu basuneras det ut ”TRÄNA” inför sommaren. ”KOM I FORM”….bla…bla.
En sak är säker….BULLSHIT !! Vill man komma iform så är det ett ”långtids-projekt”. Att ”jo-jo-träna” är ungefär som att ”jo-jo-banta” , det är ohälsosamt för kroppen och ”förstör” mer än det är nyttigt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *