Hej alla glada och go’a vänner !! Solen skiner…och man ”fryser ollonet av sig” utan långkalsonger…som jag nu mera är. =(
Trodde ju i min enfald att det var sommar här ner (i skåne) nu. Men ack !! Norrlandskusten skulle få 25 – 30 grader varmt…och vi här nere….BARA ca 20. ”På med långkalsongerna igen!” =(
Såg för övrigt årets första svala igår… =)
Har haft feber natten till idag p.g.a. att jag troligtvis är ”övertränad”. Har ont i vart enda muskelfästa…VART ENDA !!
Gjort ”läs” och ”lyssna” -delen på nationella provet på engelskan ikväll. Om vi säger så, ”snack” -delen gick nog bäst.