Fredag, 2010-05-14

Antydan till ljumnare väder…och nåt som lyser bakom molnen.

Har varit på begravning av min frus far.
Begravning…fel forum…. ….men trevligt att få se och ”glappa” med övriga släkten…på pappas sida.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *