Lördag, 2010-05-15

Mulet…16 grader…ljummen luft…

Min mor hade bara 26,1 och sol idag….och bara 34,1 i Sundsvall. ”Va e väl de…Fnys!”

Nu har vi slagit på stort !
Vi har hyrt en husbil i norrland som vi ska åka runt med en vecka i sommar. !! =) Skit kul!

Jag har tydligen varit arbetslös så länge att när jag säger att jag INTE är det längre….så tror ingen mej !

28293_123302747696547_114859991874156_238414_886782_sKänner dom som löser sina ”datorproblem” på det här sättet….=P…(Inte jag !!)

Är ”andar” alltid närvarande på sina egna begravningar?? Jag är inte själv på begravning så ofta…tack och lov…men på de två sista har jag noterat att personen som begravs är närvarande under cermonin i kyrkan. Kan det vara en slump??

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *